<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> 3. KROK - ZALOŽENÍ, VYPLNĚNÍ A PODÁNÍ ŽÁDOSTI |
3.1. Založení žádosti – přihlášený oprávněný uživatel žadatele provede založení žádosti odkazem „Výzva – založení žádosti“. V seznamu nabízených výzev vyberte „OBCHŮDEK 2021+". Po zobrazení formuláře „Žádost - OBCHŮDEK 2021+“ zadejte do pole „Název žádosti“ Vámi zvolený název žádosti a klikněte na tlačítko „Uložit“. Před prvním uložením celé žádost je nutné zadat také „Jméno kontaktní osoby žadatele“, „Telefon kontaktní osoby žadatele“ a „E-mail kontaktní osoby žadatele“ na kartě „Žadatel“.
3.2. Vyplnění žádosti – uživatel žadatele provede vyplnění žádosti, formulář je rozdělen na několik karet:
Karta „Žadatel“ - zde jsou informace o žadateli. Je povinné zadat bankovní účet, na který bude zaslána dotace. Bankovní účet se vloží pomocí akce „Nový“. Po kliknutí na tlačítko „Nový“ se zobrazí formulář „Bankovní účet“, který vyplníte a uložíte. V případě potřeby zde na kartě „Žadatel“ zadejte oprávněnou osobu.
Karta „Další údaje žádosti“ – uživatel žadatele pomocí akce „Vložit“ vloží k žádostí dokumenty požadované ve výzvě.
3.3. Podání žádosti – pro podání žádosti klikne uživatel žadatele na tlačítko „Podat žádost/projekt“ ve formuláři „Žádost - OBCHŮDEK 2021+“. Pokud není žádost správně formálně vyplněna, zobrazí aplikace uživateli hlášení o nedostatcích, které je potřeba vyřešit/odstranit.
Po podání žádosti proběhne její hodnocení. V průběhu hodnocení můžete být vyzváni k doplnění žádosti.
O výsledném rozhodnutí budete informování.
V případě potřeby pro komunikaci s administrátory žádosti využijte "Nástěnku" v rámci Vaší žádosti v systému AIS.
Data žádosti průběžně ukládejte, akce „Uložit“ je v horní části formulářů.